niedziela, 16 września 2018

5. One look and you’re hypnotized [003-004]

Angel Eyes by Calliste1999

Cześć! Ale długo mnie tu nie było, ale jak już miałam coś wstawić, to mój komputer odmówił współpracy, a z biegiem czasu prace, które zrobiłam totalnie mi się nie podobały, więc wykonałam nowe. 
Jak już zapewne wiecie, zamknęłyśmy  z dziewczynami Secret Templates z wielu przyczyn. Długo się zastanawiałam, czy pisać do innych szabloniarni, ale zrezygnowałam, bo jednak czekają mnie strasznie ciężkie studia i mając prywatnego bloga nie mam większych zobowiązań, natomiast na szabloniarni należałoby się udzielać, więc postanowiłam, że dam sobie spokój i prace po prostu będę publikować tutaj. Wiem jaka jestem i wiem, że ja do grafiki zmuszać się nie będę, jak jestem zmęczona, chcę odpocząć i nie mam weny, więc w tym przypadku i w tym czasie, w którym teraz jestem, a mianowicie niedługo będę na pierwszym roku studiów muszę zrezygnować przynajmniej z tego, bo będzie trudno. Wszystko co zrobię, chcę zrobić dobrze, więc jakbym czegoś regularnie nie wstawiała pewnie miałabym wyrzuty. Dlatego na razie nie wybieram się na żadną szabloniarnie i wątpię żeby mi się coś zmieniło. 
Nie wiem też , jak będzie tutaj. Pewnie nie będę się regularnie udzielać, choć bardzo chcę, jednak wena też robi swoje raz jest, raz jej nie ma.
Z początku ostatni nagłówek miał być na odświeżonym głównym szablonie, jednak zrezygnowałam i spróbowałam zrobić blend jeszcze raz i ta próba przeszła moje oczekiwania, zwłaszcza że szaleje za filmem Mamma Mia i musiałam zrobić jakiś szablon z Lily James.
Co myślicie o nowym szablonie? Jakoś tak mnie wzięło, bo stary kisił się tu aż rok, że postanowiłam zrobić nowy i myślę, że jest rewelacyjny ♥.  Poprzedni szablon daje Wam do pobrania. Wielu się podobał, a wolę go wstawić tutaj niż wyrzucić do kosza, poza tym moje szablony nigdy nie są tematyczne :D. Na zimę powinien być zimny; u mnie jest lato i na odwrót, to samo z napisami jakoś wolę cytaty, niż zwykłe "Graphical Dream".
Mam dużo zaległości na Waszych blogach! W komentarzu koniecznie dajcie mi znać o swoich nowych postach, bo przez ten okres, w którym nie miałam komputera i pracowałam, nie miałam czasu wejść i skomentować, więc podajcie link na pewno wejdę i skomentuje ;)

~Sygnatury~
Hideaway by Calliste1999
Sky by Calliste1999


~Nagłówki~
 
 

~Szablony~
 
~Pliki PSD~

~Tekstury~
Texture pack dotted line by graphical dream by Calliste1999 Texture pack hear the siren  by graphical dream by Calliste1999


Przyjmę jedno zamówienie!
EDIT
Przyjęłam zamówienie od Alastrionna

17 komentarzy:

  1. Hej kochana!
    Powiem ci, że mi trochę smutno z powodu Secret Templates, ale trudno.
    Piękne prace! Z sygnaturek druga jest przepiękna, naprawdę! Z nagłówków drugi i czwarty to moje faworyty, a z szablonów drugi wymiata! Piękne kolorki, naprawdę!
    Zapraszam też do mnie Weathered Soul
    Pozdrawiam,
    Hanch xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też, ale w sumie każda z nas się już męczyła :D
      Bardzo się cieszę, że Ci się podoba ;)
      Pewnie, wpadnę na pewno, gdy będę miała wolną chwilkę.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Ojejku, ale śliczne prace. :D W ogóle masz już ode mnie wieeeeelkie uznanie za to, że w notce są dwie aktorki z GoT. XDDD Ale co do prac, z nagłówków najbardziej podoba mi się pierwszy. Fajne jest rozmieszczenie tych wszystkich elementów i sprawienie, że "nie zapychają" nagłówka, tylko tworzą ładną kompozycję. ^^
    A szablony oba cudne, a css do nich bajeczny. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nawet się nie zorientowałam, że mam aż dwie aktorki z GoT :D
      Dziękuję bardzo za komentarz! :3

      Usuń
  3. Ale ładny szablon! Taki kolorowy<3 Bardzo mi się podoba.
    Sygnaturka otwierająca post jest prześliczna ( od razu wspomnę, że kradnę psd ♥)
    Mega oryginalne nagłówki. Strasznie mi się podobają, 2 to mój faworyt!
    Kojarzę 1 szablon z twojego głównego. Drugi ma bardzo ładny nagłówek ♥
    Czekam na kolejny post! Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Super, że Ci się podoba ♥. Pewnie, kradnij ile chcesz :D
      Dziękuję ślicznie za komentarz! ♥♥

      Usuń
  4. Jak tak to przedstawiasz to faktycznie prywatny blog brzmi bardziej jak cos dla ciebie. Bo fakt, pierwszy rok studiów jest bardzo... chaotyczny. Warto wtedy się skupić na szkole by opanować wszystko, a potem można szukać czasu na grafikę. :D Bardzo podobają mi się nagłówki z Laną Condor i Lucy Hale. :3
    Druga sygnatruka też jest niczego sobie. :D
    A szablon główny po prostu wymiata <3

    Pobieram teksturki, bo wyglądają kusząco. :3

    Pozdrawiam i zapraszam na http://heartbeat-graphic.blogspot.com/
    ostatnio świętowałyśmy 50tą notkę, więc na pewno znajdziesz tam cos dla siebie. :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dlatego nie chcę zaczynać z szabloniarnią, bo widziałam już u siebie grafik na uczelni i to już pogrom :D
      Ślicznie dziękuję za komentarz! Na pewno wpadnę jeszcze dziś lub przez następne dni.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej!:) Bardzo ładny szablon główny naprawdę śliczna kompozycja <3 Z prac moim faworytem jest sygnaturka otwierająca post i ostatni nagłówek <3 Pobieram teksturki oraz pliki psd. Pozdrawiam
      i zapraszam do siebie :) bleeding-through.blogspot.com

      Usuń
    2. Cieszy mnie to^^
      Mam nadzieję, że dodatki się przydadzą, wpadnę w wolnej chwili.
      Pozdrawiam

      Usuń
  6. Witaj :*
    Ja niestety też mam ostatnio bardzo mało czasu na bloga ;( Chciałam posty wstawiać systematycznie, co dwa tygodnie. Jednak wychodzi jak wychodzi i zapewne kolejny pojawi się po ponad miesięcznej przerwie ;/ Ale mam tak samo. Też nie lubię robić nic na siłę. To trzeba robić z chęcią i pomysłem, a nie byle jak i byle na ilość, więc jak najbardziej Cię rozumiem :)
    Co do prac, to wszystkie bardzo ładne. Ale najbardziej w oczka wpadła mi druga sygnaturka i pierwszy nagłówek <3 Szablony oba są świetne, ale drugi urzekł mnie nagłówkiem <3
    No i oczywiście świetny szablon główny *.* Te kolorki są świetne! Wszystko do siebie pasuje, a nagłówek przyciąga wzrok :*
    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do siebie :) <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam nawet przerwy półroczne, naprawdę czasem to jest tragedia i z weną i z czasem, a teraz to już wgl będzie armagedon. Mam zajęcia od ósmej do dziewiętnastej, ale cóż sama sobie takie studia wybrałam :D
      Wpadnę na pewno.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  7. Hej, czy opcja stworzenia szablonu na blog jest aktualna?
    Wracam do pisania i nie wyobrażam sobie zrobić tego gdzieś indziej, niż tutaj na blogspot:)
    Haslo: golden rose :)
    Co do bloga, nie "stoi" jeszcze, szablonu brak... A widziałabym go w szarościach z odcieniami fioletu, melancholijny klimat, z motywem podróży, torów itp.
    Co do konkretów - szczegóły pozostawiam Tobie:)
    Będę wdzięczna za odpowiedź w przypadku nieprzyjęcia zamówienia :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogę przyjąć, aczkolwiek naprawde nie wiem kiedy go wykonam, bo teraz zaczęły mi się studia i jestem na pierwszym roku wiadomo przesiew itp więc będzie strasznie z czasem. Sama musisz ocenić, czy chcesz czekać, czy nie, bo ja nie jestem w stanie Ci powiedzieć kiedy będzie. Ja z chęcią zamówienie wykonam, tylko pytanie do Ciebie, czy jesteś zdolna poczekać nie wiadomo ile :/ Przepraszam, ale myślalam, że wcześniej ktoś zamówi i zdążę to zrobić przed rokiem akademickim, a potem kompletnie zapomniałam o blogu, bo weszłam w wir studiów. Odpowiedz mi tutaj na komentarz i jak coś dodaj jeszcze email żebym potem mogła się z Tobą dogadać głębiej odnośnie szablonu ;)

      Usuń
    2. Jasne, że mogę poczekać, nie spieszy mi się :)Mój mail - alastrionna1@gmail.com ;)
      Jeśli będziesz dysponować czasem, to czekam pod mailem.
      Pozdrawiam, Alastrionna

      Usuń
    3. W takim razie przyjmuję zamówienie i dziękuję za wyrozumiałość ;)

      Usuń

szablon wykonany przez calliste