piątek, 1 czerwca 2018

4. You're like a dream come true

https://orig00.deviantart.net/ff7a/f/2018/152/3/e/sygnatura_by_calliste1999-dcd5lkk.png

Cześć! Coś długo mnie nie było, prawda? Już jak zaczynam robić jakiś nagłówek, to raczej staram się robić z niego szablon i dodaje na Secret Templates, ale już kilka mi siedzi w folderze, więc postanowiłam, że dodam je tutaj (w końcu po tak długim czasie :D).  Jak ktoś będzie chętny, to dodam kody do nagłówków.
Dawno nie robiłam sygnatur, ale ta u góry naprawdę mi się podoba. Zwłaszcza kolorystyka.
Ktoś tu jeszcze zagląda? Bo po takiej długiej nieobecności zdziwię się, jeśli ktoś wejdzie ;). W sumie rok czasu.  Nie obiecuje, że się często będzie coś pojawiać, bo to zależy od mojego widzi mi się i weny, ale postaram się coś dodawać raz za jakiś czas.


~Nagłówki~
 

~Tekstury~
https://calliste1999.deviantart.com/art/Texture-pack-The-lights-go-on-by-Graphical-Dream-747689118?ga_submit_new=10%3A1527867548

~Czcionki~
https://calliste1999.deviantart.com/art/10-font-pack-collection-by-Graphical-Dream-747689932?ga_submit_new=10%3A1527867760

6 komentarzy:

  1. Drugi nagłówek to mój faworyt! Jest śliczny :) W pierwszym po lewej stronie troszeczkę jest za czarno jak na mój gust, ale prawa strona wygląda super.
    Mam nadzieję, że będziesz czasem coś dodawała na tego bloga :)
    Pozdrawiam i czekam na kolejną notkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! ♥
      Postaram się, bo mam więcej wolnego czasu, ale wiem, jak to u mnie działa, więc nic nie obiecuje :D Ale jak widzę, że już ktoś zagląda, to będę się starała, aby dodawać coś częściej.

      Usuń
  2. Tak się stało, że nie znałam wcześniej Twojego bloga. Ale wchodząc na katalog grafików dostrzegłam w spisie oto ten blog i postanowiłam zajrzeć :) Widzisz, nie tylko stare osoby tu zaglądają, ale przybył jeden nowy człowiek :P Prace bardzo ładne. Sygnaturka jest moim faworytem.
    Ogromnie podobają mi się tekstury jak tylko będę miała dłuższą chwilkę to przeczytam regulamin i je pobiorę.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mile mnie to zaskoczyło, bo szmat czasu minęło od mojego ostatniego posta ;)
      Dziękuję! ♥

      Usuń
  3. Jestem zachwycona pierwszym nagłówkiem osobiście <3 Cudo <3
    Pobieram teksturki i mam nadzieję, że może jednak częściej będziemy cos tu widzieć. A jak nie to też spoko. Skoro można podziwiać twoje prace na Secret Templates to moge to po prostu robić tam xD
    Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń

szablon wykonany przez calliste