czwartek, 22 czerwca 2017

3. Million shards of glass

Witajcie!
Coś długo mnie nie było, ale jak zwykle musiałam złapać wenę i w końcu przysiąść w photoshopie, 
a z tym bywa ciężko :D. Jak się czujecie? Już praktycznie są wakacje! ♥ Jestem niesamowicie szczęśliwa z tego powodu! Zero biologii przez dwa piękne miesiące (nawet nie wiecie, jaka była męcząca). A po wakacjach matura..  Ale dobra to dopiero po wakacjach xD. Teraz trzeba się cieszyć życiem i wolnością ♥
Trochę mało prac dla Was przygotowałam, ale nie spodziewajcie się tutaj nie wiadomo czego (chyba nigdy nie uda mi się tak napchać posta, jakbym chciała, bo boję się, że jak zacznę robić multum prac, to jak to ja - odechce mi się już robienia szablonów i tego wszystkiego na amen).

~Sygnatury~
Untitled by Calliste1999

~Nagłówek~

~Stock Photos~
30 fotomodels collected by Graphical Dream by Calliste1999

~Tekstury~
Texture pack pieces of glass by graphical dream by Calliste1999

~Czcionki~
10 Font Pack Collected By Graphical Dream Kopia by Calliste1999
Jak Wam się podobała notka? Koniecznie dajcie mi znać w komentarzach!! ♥ Możecie również podać jakieś propozycje co do modeli/aktorów,  których chcielibyście zobaczyć w moich pracach.

2 komentarze:

  1. Ja niestety muszę poszukać pracy we wakacje, w końcu 3 miesiące to dużo czasu! No i przy okazji muszę się wziąć za bloga, bo tak dawno nic nie dodawałam, jednak na razie tylko drame oglądam :(
    Bardzo mi się podoba sygnaturka <3 Tak dużo się na niej dzieje <3 I kolorek bardzo ładny! Na nagłówku jedynie nie podoba mi się Pan. Jakoś nie przepadam za shadow hunter(db napisałam?) a tym bardziej aktorami z tego serialu, według mnie grają koszmarnie!
    No ale nie o tym tu teraz!
    Informuje, że pobieram sobie stocki oraz czcioneczki! <3
    Notka udana i cieszę się że tyle dodatków ale jednak grafiki za mało, mam niedosyt! Chcę więcej!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z pracą daję sobie jeszcze rok wolnego, a po maturkach niestety trzeba będzie zasuwać :/
      Oooo uwielbiam dramy :D One są genialne!
      Piszę się shadowhunters, ale mi też się szczególnie ten serial nie podoba, ale nagłówek wykonałam dla przyjaciółki, bo bardzo chciała, więc niech ma :D. Choć czasem mi się zdarzy pooglądać jakiś odcinek (ale jak już wchodzę, to tylko ze względu na Simona i Magnusa, bo reszta to pic na wodę).
      No i dodaj coś szybciutko, bo naprawdę się nie mogę doczekać na skomentowanie (jejku ja chyba tylko dwa Twoje posty skomentowałam i trzeba to zmienić :p)!
      Grafiki mało, bo czasu też brak, ale może się to zmieni - w końcu są wakacje :D.
      Dziękuję bardzo, bardzo za tak wspaniały komentarz! Uwielbiam Cię! ♥♥
      Pozdrawiam cieplutko!

      Usuń

szablon wykonany przez calliste