niedziela, 4 listopada 2018

6. Mientras yo estoy loco de amor [005]


Witam Was po dłuższej przerwie, choć nie tak długiej, jak poprzednio ;). Miałam dodać post o wiele wcześniej, gdyż dodatki i wszystkie nagłówki skończyłam jeszcze przed rozpoczęciem roku akademickiego, jednak miałam zamówienie, a jak wiecie szablon robi się o wiele dłużej. Muszę powiedzieć, że na początku jakoś nie miałam pomysłu na samo zamówienie, ale potem, jak je zaczęłam robić - szło mi sprawnie i naprawdę bardzo przyjemnie mi się pisało kody do tego nagłówka! Praktycznie od początku miałam zamysł, jak nigdy. Według mnie wyszedł świetnie. Jedna z najlepszych prac. Aż jestem ciekawa, jak przypadnie do gustu zamawiającej!
Nie podoba mi się ostatnia sygnaturka i nagłówek. Tekstury wyszły nawet okej, wzorowałam się na innych, które mam w folderze. Powiedzcie mi, czy umiem je robić, przydają się Wam? Bo właśnie nie wiem, niby pobrań jest dużo, ale też chodzi o użycie ;). Napiszcie mi proszę w komentarzach! :3
Dużo prac, jak widzicie, dlatego że są jeszcze z wakacji :/. Z chęcią wróciłabym do tego czasu. Teraz nie mam nawet czasu na życie towarzyskie, a czasem chciałabym tym rzucić i iść gdzieś ze znajomymi lub po prostu się polenić.
Co do następnego postu. Nie mam bladego pojęcia kiedy się pojawi. Teraz mam tyle na głowie, że nawet w wolne nie chce mi się myśleć o blogu, bo nawet nie mam czasu na takie myśli, rozważam tylko odpoczynek :D. Niedługo zaczynają mi się praktyki w szpitalu, a to dopiero będzie katorga. Na dzień dzisiejszy pozostawiam Was z tym co mam, nie obiecuje, że skomentuje Wasze blogi i nie będę ich na pewno regularnie odwiedzać za co bardzo przepraszam, ale nie mam na to czasu. Musicie się do tego przyzwyczaić, zresztą ja zawsze nie byłam regularna, wybaczcie i do zobaczenia następnym razem! 

~Sygnatury~
Mountain by Calliste1999
Age by Calliste1999
Diamond by Calliste1999

~Bannery~
Hello Summer by Calliste1999
Green by Calliste1999
Hearts by Calliste1999

~Nagłówki~


~Szablon~
Zamówienie dla Alastrionna
[005] Mrok  by Calliste1999

~Czcionki~
Fonts collected by Graphical Dream by Calliste1999

~Tekstury~
Texture pack New light by Graphical Dream by Calliste1999

Nie przyjmuje zamówień!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

szablon wykonany przez calliste