środa, 16 września 2020

13. I guess I kinda liked the way you numbed all the pain


Te prace przez długi czas siedziały w folderach, bo chyba aż od lipca. Wypadłam z rytmu tu praktyki, które dopiero kończę jutro, wyjazdy, zmęczenie, praca licencjacka, a co za tym wszystkim idzie brak czasu i chęci. Największa liczba godzin praktyk z całego mojego kierunku już jest za mną, teraz powinno pójść lepiej (przynajmniej mam taką nadzieję XD). A jak Wy spędzacie swój wolny czas? Macie chwilę na grafikę? Ja jak już miałam, to nawet nie wiedziałąm, jak mam się za to zabrać i rezygnowałam :/. Liczę na to, że teraz trochę coś z tym podziałam, bo tęsknie za photoshopem, ale jakoś się zniechęcam.

~Ikony~

~Sygnatury~

~Bannery~

~Chapters~

~Nagłówki~


~Koloryzacje~




6 komentarzy:

  1. Hejka! Rozumiem twój ból, im dalej w dorosłość tym czas wydaje się nie istnieć. Sama gdy pracowałam, tworzyłam prace, podpierając oczy na pałeczkach. Moja mała rada to daj sobie czas, nie wywierając na siebie presji, że musisz coś stworzyć bo masz wewnętrzną tęsknotę za tworzeniem. Wiem jak śmiesznie to brzmi, ale sama nie raz tak miałam, że blokowałam się od razu po otworzeniu ps'a bo tak bardzo chciałam tworzyć.
    Co do prac, strasznie podoba mi się ciemny banner oraz kolorystyka dobrana w tym drugim jaśniejszym bannerze.Nagłówki nie wiem czemu ale za każdym razem jak na nie patrzę to widzę pory roku. Zimę, wiosnę oraz jesień haha. Są również ciekawe, choć jesienny nagłówek podbił moje serce najbardziej, wewnętrzna fanka stylu vintage wybrała ulubieńca.
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, 24h to za mało :D Może zrobię sobie jeszcze małą przerwę i zobaczę co i jak.
      Nawet nie pomyślałam, że nagłówki kolorystycznie tak wyglądają, ale faktycznie. Masz rację.
      Dziękuje bardzo za komentarz!

      Usuń
  2. Jejciu, jak zawsze zaglądam tutaj troszkę późno, ale sama mam zapiernicz z pracą licencjacką... Moja promotorka stroi sobie żarty, więc nie wiem, kiedy wreszcie będę mogła do tej obrony podejść... Mam nadzieję, że trafiłaś na o wiele lepszego promotora, który faktycznie nim jest (nie tylko z nazwy). I jak tam minęły praktyki? :D
    Co do samych prac - jejku, "kopara opada", aż zamknąć się nie chce. Połączenie subtelności z paletą różnych barw, bajka po prostu. <3 Nie potrafię wskazać grafiki, która najmniej mi się tu podobała. XD
    Pozdrawiam cieplutko,
    Lex May

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No nie wiem, czy trafiłam na dobrego promotora okaże się później :D Na razie wymyślanie błędów na siłę.
      A praktykino ilość godzin była przerażająca, pod koniec już się tylko modliłam o najszybsze wyjście, ale na szczęście skończyłam wszystko tak jak planowałam, następnych wakacji nie będę miała tak spieprzonych, bo co była jakaś lepsza pogoda to ja w szpitalu :/.
      Dziękuje kochana za komentarz

      Usuń
  3. Cześć 😘
    Świetny blog i ciekawa grafika😊
    Zapraszam do siebie na zacznijblyszczec.blogspot.com to może akurat to będzie coś dla ciebie. Gratisy dla ciebie oraz możliwość zarobku 😘😘😘

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje bardzo, w wolnej chwili na pewno wpadnę.

      Usuń

szablon wykonany przez calliste