poniedziałek, 18 maja 2020

10. Before we go

Witajcie! ♥♥♥
Co u Was słychać? Ja tylko siedzę ostatnio od rana do późnego popołudnia na zajęciach, prowadzonych oczywiście online. Nawet nie chce mi się już na nich siedzieć. Chcę wakacje, a zarazem nie, bo nie wiadomo, co będzie z moimi praktykami w szpitalu. Na razie wszystko stoi i nie wiadomo, co z tym będzie. To mnie martwi. Jednocześnie chcę już wyjść z domu i coś fajnego porobić, chociaż pracować normalnie, a zarazem już zaczynać praktyki, bo potem od nadmiaru godzin chyba się zapłacze.
Mam dla Was sporo prac, jak na mnie. Staram się coś wrzucać, chociaż raz w miesiącu i żeby nie było tego tak mało. Pracuję teraz nad teksturami, jak wyjdzie mi coś ładnego, to w następnym miesiącu powinny się pojawić.


~Ikony~

~Sygnatury~

~Bannery~


~Nagłówki~

~Koloryzacje~


~Colorizations~

7 komentarzy:

  1. Oj studia online to koszmar. Chociaż pisanie kolokwiów jest czasem fajne. ;D
    Ja też mam mieć praktyki w szpitalu. Ciekawe jak to będzie, póki co jeden szpital się wycofał i nie przyjmuje studentów. No a przecież żeby zaliczyć rok trzba mieć praktyki zaliczone. :)
    Obawiam się powrotu i ćwiczeń laboratoryjnych. Jak będą nas pytać, czy robić wejściówki tak kaplica. Jeszcze zamiast pracy w grupach będzie trzeba wszystko robić samemu. :( Przykre to wszystko.
    No nic! Rozpisałam się o tym co u mnie, a tu takie ładne prace, co do których brak mi słów nawet. Takie cudeńka ^-^ Zwłaszcza 3 i ostatni nagłówek. Zakochałam się <3
    Pozdrawiam serdecznie!
    LynxPL (Niestety nie mogłam się zalogować, dlatego piszę 'anonimowo'.)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, kolokwia są eleganckie czasami :D
      U nas nie tylko jeden, żaden nie przyjmuje, a ze strony uczelni nam nie wolno, chyba że jako wolontariat, który potem będzie rozstrzygany jako 20% zaliczenia.
      Bardzo mnie to cieszy! ♥
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Witaj mam pytanie i raczej chyba zrobię kolejny post o moim marudzeniu ,ale czy byłaś ostatnio na deviantart?
    Ja byłam i szczerze nie mogę się połamać w nowym wyglądzie.Nie wiem gdzie klikać by odszukać to co było wcześniej widoczne .Właściwie to mam wrażenie ,że ta zmiana tej strony to krok w tył ,a nie w przód .Moim zdaniem powinni użytkownikom zostawić możliwość wyboru lub chociaż tą nową wersję jakoś poprowadzić do ładu .Zastanawia mnie jedno czy są jakieś darmowe odpowiedniki tej ulubionej niegdyś strony. Co do grafiki szacun zwłaszcza za ikony.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, Byłam, dzisiaj nawet wchodziłam. Co z nim nie tak? Te opcje się zmieniły razem z czarnym tłem zamiast białego i z niektórymi opcjami jakiś rok temu, teraz podobno też ma się coś zmienić z tego, co widziałam, ale na razie jest tak samo, przynajmniej u mnie. Chyba, że weszłaś pierwszy raz od roku. Ja tak miałam jakiś miesiąc temu, trochę nie ogarniałam, ale teraz bez problemu. Jak ogarnęłam, to stwierdziłam, że mało co się pozmieniało, bo naprawdę tak jest. Jedynie miałam problem z folderami, żeby je przekopiować do innego, ale też jakoś pokombinowałam i naprawdę łatwe to jest. Jak masz jakieś problemy to pisz, pomogę.
      Hm... Ja też korzystam z nickpic, słyszałam też o imgur, bo tinypic nie polecam (nie wiem, czy to jeszcze działa, ale miałam konto i za pół roku dodane zdjęcia się usuwały i był zamiast nich taki brzydki komunikat). Jednak z przykrościa stwierdzam, że nie znalazłam nic lepszego od DA. Tam obserwujesz osoby, masz wszystko przejrzyście, swoje pliki również, a jak dodasz foldery to już całkiem.

      Usuń
    2. Not powiedz jak zmienić opis w bio ,gdyż ja się męczę od rana i kur*** dostaje powoli .

      Usuń
    3. Chodzi Ci o zmiane tego, co w opisie można zobaczyć u Ciebie? Chyba za stara jestem na takie nazwy (bio) lub niewystarczająco dużo korzystam z mediów XD Jestem zacofana.
      Powinno być w edycji profilu, aczkolwiek przyznam szczerze, że nigdy się w to nie zagłębiałam. Nie potrzebne mi to było.

      Usuń
    4. Rozumiem ,a jak u ciebie z dodawaniem postów ,gdyż ja na nowym koncie nie mogę ich dodać.

      Usuń

szablon wykonany przez calliste