sobota, 25 kwietnia 2020

9. Szampan wylewa się, toast mogę wznieść

Udało mi się zrobić ogromny jak na mnie post i to w tak krótkim czasie! Jestem mega z siebie dumna. Zapał mi nie ostygł, a to wszystko dzięki Shadowplay, gdzie mogę brać udział w wyzwaniach. Polecam każdemu! Z tego miejsca chciałabym podziękować kochanej Erenae, dzięki której dowiedziałam się o tej stronie, naprawdę jestem mega wdzięczna! Świetnie się bawię, bo myślałam, że grafika już dawno przestała sprawiać mi radość.
Jak patrzyłam na swoje poprzednie prace, wcześniej myślałam że są super - teraz uważam zupełnie inaczej. Jeszcze dużo pracy przede mną, bo czasem totalnie nie radze sobie z kompozycją. Możliwe, że to przez małą ilość stocków, które mam, muszę pobrać ich znacznie więcej. 
Męczę się najbardziej z ikonami i bannerami, ale jak teraz widzę, chyba największą trudność sprawiają mi nagłówki. Koniecznie dajcie znać co myślicie! ♥♥♥


~Ikony~

~Sygnatury~

~Bannery~

~Nagłówki~

~koloryzacje~

~Pliki PSD~

10 komentarzy:


  1. Dziękuje za komentarz i zgadzam się z tobą ciężko tu już spotkać kogoś fajnego ,ponieważ jeśli nie są na Wattpadzie to są na Istagramie albo Tik toku choć szczerz zastanawiam się nad zalożeniem i tam konta o tematyce graficznej . Nie mniej w drodze mam smarkacza i nowe przewodowe słuchawki ,ponieważ bezprzewodowe chyba się zbuntowały mi po ost. aktualizacji win10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jakoś nie jestem przekonana do instagrama, tik toka ani wattpada. To już nie to samo, co na blogspocie. Szkoda że to tak wymarło.

      Usuń
    2. Rozumieniem ,a co sądzisz o #hotdesignchallenge?

      Usuń
    3. Powiem szczerze, że pierwszy raz o tym słyszę, więc nie mogę się wypowiedzieć. To coś nowego, czy jestem zacofana? :D

      Usuń
    4. Znaczy zauważyłam to u grafika o nicku Prozure na Youtube.Ale chodzi o akcję pomagania lekarzom .Ja się nad tym zastanawiam zwłaszcza ,że mój kanał na Youtube nieco podumarł.

      Usuń
    5. Ja może później to zobaczę, na razie mam harmider na uczelni, tam organizacji niestety nie ma XD

      Usuń
  2. Hejka,
    nie wiem jak dawno mnie tu nie było, ale blog wygląda jak złoto, ten nagłówek tentniący życiem i dobrze dobrany css. Wybacz, ale naprawdę mi się tu podoba haha. Co do postu, to chyba są najlepsze ikonki które widziałam z królem lwem. W ostatniej i pierwszej od dołu dodałabym inny tekst ale to tylko moje spostrzeżenie. (mam fioła na punkcie czcionek haha) Sygnaturki mają swoją magię, pierwsza mroczna, a druga tętni życiem. Ciekawe kompozycje. W nagłówkach muszę przyznać ci rację, że trochę się gubisz, ale może to kwestia popracowania i dzielenia sobie nagłówka na mniejsze części tworzenia lub szukania na nie innego stylu.
    Pozdrawiam cieplusio i życzę miłego dnia! x
    PS Sama wróciłam z zaświatów umarłego bloga. Wczoraj dodałam swój pierwszy post. Wchodzę na katalog, a tam tak pusto, że aż mi się smutno zrobiło. Jestem na blogosferze od 2013r, pierwszy raz widzę, że dzieje się tu taka masakra. Od Czerwca wracam do blogowania, w planach mam zamiar dodawać instrukcje, różnego rodzaju konkursy dla innych grafików, tak jak rok temu zrobiłam konkurs: https://graphic-luna.blogspot.com/2019/03/konkurs-dla-grafikow.html w skrócie chodziło o to, że jak zostawiało się komentarz z konstruktywną krytyką wraz z mailem to dostawało się paczuszkę z różnymi dodatkami. Wybacz, że tak się rozpisałam haha.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej, dziękuję. Stary szablon widnieje, aczkolwiek jakoś nie mam ochoty zabierać się za kody, więc postanowiłam, że zostawię szablon przez jakiś czas w spokoju.
      Co do czcionek to ja mam z nimi straszny problem. Nie mogę jakoś ich dopasować ładnie do prac, choć z czasem jest już coraz lepiej. Z nagłówkami to jest masakra. Przez tyle czasu myślałam, że to z bannerami mam problem i z ikonami, jednak okazało się, że nagłówki to porażka. Zobaczyłam to dopiero widząc swoje prace po długiej przerwie, ale cały czas nad tym pracuje.
      Chętnie wpadnę! Zaobserwuje, żeby mnie nic nie ominęło.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Mi bardzo odpowiada ten szablon. Może to znak by go jeszcze nie zmieniać haha.
      Jakbyś zaglądnęła na moje systemowe czcionki, których przeciętna osoba na komputerze/laptopie ma powiedzmy z 70 to ja mam tysiac coś haha. Wydaje mi się, że to też kwestia poćwiczenia nad nimi. Typu popróbuj robić plakaty/okładki od książek lub kartki okolicznościowe. I układaj je, w kółko, uwierz mi zobaczysz różnicę. Oprócz tego kiedyś widziałam zestaw dobrego dopasowania czcionek do grafik. Jak znajdę, to podeślę, lub sama napiszę taką. Pro tipy zawsze pomocne.
      Nie poddawaj się, trzymam kciuki za złapanie dobrego kontaktu z nagłówkami. Mi np nie idą totalnie ikonki.
      Pozdrawiam! x

      Usuń
    3. Wiesz co ja też zaczęłam ich pobierać sporo, jednak nadal nie umiem aż tak ich dopasować. O byłoby super gdybyś znalazła lub zrobiła jakiś poradnik ♥ Wciąż próbuje jakoś dopasować, ale wiesz jak ja już uważam że jest okej, to potem za 4 dni widzę tą pracę po wstawieniu i no jednak mi się te napisy nie podobają :D

      Usuń

szablon wykonany przez calliste