poniedziałek, 8 maja 2017

1. Follow my lead [001-002]

Witam z powrotem zwłaszcza tych starych czytelników, którzy postanowili nadal obserwować moją przygodę z grafiką, jak i tych nowych, którzy nie mieli okazji wcześniej mnie "poznać"! :D
Niektórzy z Was mogą mnie kojarzyć z Graficznej Przystani, ale jak widać przez moje roztrzepanie musiałam zakładać nowego bloga, ale no cóż...
Postanowiłam przekopiować tutaj swoje najlepsze prace, które mogę gdzieś jeszcze stracić (znając mnie jest to bardzo możliwe :D) oraz aby nowe osoby poznały trochę mój sposób graficzenia. Dlatego też zaczynam od "nowa".

Ikony2 by Calliste1999


 


Texture pack shooting star by Graficzna Przysta by Calliste1999

Texture pack just a whisper of smoke by Calliste1999


Jak widzicie niewiele skopiowałam, ale na pierwszą notkę na "nowym" blogu wystarczy.
To tyle :D. Za niedługo przekopiuję również z Graficznej Przystani moją instrukcję na kursor :).
Do zobaczenia wkrótce! :3

2 komentarze:

  1. Czytałam na starym blogu o tym problemie z prawami do bloga. Jej to straszne. Nie da się na pewno jakoś tego zmienić? Próbowałaś szukać jakiś rozwiązań?
    Jakoś nie miałam okazji być tutaj a szkoda! Bardzo ładne prace robisz więc na pewno będę zaglądać tutaj!
    Pierwsza i ostatnia sygnaturka to cudo! Kocham bardzo! Szablony obydwa również super! No i ikonki wow! Dużo osób ma z nimi problem ale twoje wyszły cudnie!
    Jeszcze muszę wspomnieć o tym cudnym głównym! Zakochałam się w kolorkach i nagłówku! Szablon totalnie trafia w moje gusta i cieszę się, że mogłaś użyć kodu ode mnie <3
    Zostało mi życzyć abyś rozkręciła bloga tak jak ten wcześniejszy!
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie. Strasznie mnie to dobiło, ale nic nie można na to poradzić ;/.
      Dziękuję bardzo za szczerą opinię!! Zupełnie się nie spodziewałam otrzymać tak miłego komentarza od tak utalentowanej i legendarnej graficzki! Dziękuję bardzo! ♥♥
      Pozdrawiam cieplutko :)

      Usuń

szablon wykonany przez calliste